Kampania rozpoczęta
Rusza
kolejna edycja kampanii edukacyjno-informatycznej skierowana do
odbiorców energii elektrycznej. Została ona zorganizowana przez
Towarzystwo Obrotu Energią, które chce, by konsumenci byli świadomi
swoich praw. Pragnie też promować uczciwe zasady biznesowe i ma
nadzieję, że ta kampania przyczyni się do większej świadomości
użytkowników energii elektrycznej. Patronat honorowy objął Prezes
Urzędu Regulacji Energetyki.
Najważniejsi są odbiorcy i ich prawa
Kampania
ma także na celu propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej,
zwiększanie świadomości o mechanizmach rządzących firmami,
budowanie konkurencyjnego rynku energii elektrycznej na zasadach fair
play. Twórcy kampanii pragną, by odbiorcy podejmowali świadome
decyzje, które uchronią ich przed podpisywaniem niechcianych umów.
Ma w tym pomóc poszerzenie wiedzy o ich prawach. W przypadku
jakichkolwiek wątpliwości powinni oni o wszystko pytać i
szczegółowo omówić umowę z przedstawicielem handlowym.
Kampania
ma się pojawić w prasie lokalnej i ogólnokrajowej, a także w
radiu i Internecie. Jest ona wspierana przez takie firmy, jak Enea,
Energa, Multimedia Polska, Polkomtel, PGE Polska Grupa Energetyczna,
Tauron Polska Energia i RWE Polska. Ci dostawcy posiadają Certyfikat
TOE i przystąpili do Kodeksu Dobrych Praktyk Sprzedawców Energii
Elektrycznej.
Źródło: wnp.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz