czwartek, 23 kwietnia 2015

Druga edycja kampanii o energii elektrycznej

Kampania rozpoczęta


Rusza kolejna edycja kampanii edukacyjno-informatycznej skierowana do odbiorców energii elektrycznej. Została ona zorganizowana przez Towarzystwo Obrotu Energią, które chce, by konsumenci byli świadomi swoich praw. Pragnie też promować uczciwe zasady biznesowe i ma nadzieję, że ta kampania przyczyni się do większej świadomości użytkowników energii elektrycznej. Patronat honorowy objął Prezes Urzędu Regulacji Energetyki.
  

Najważniejsi są odbiorcy i ich prawa


Kampania ma także na celu propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej, zwiększanie świadomości o mechanizmach rządzących firmami, budowanie konkurencyjnego rynku energii elektrycznej na zasadach fair play. Twórcy kampanii pragną, by odbiorcy podejmowali świadome decyzje, które uchronią ich przed podpisywaniem niechcianych umów. Ma w tym pomóc poszerzenie wiedzy o ich prawach. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości powinni oni o wszystko pytać i szczegółowo omówić umowę z przedstawicielem handlowym.

Kampania ma się pojawić w prasie lokalnej i ogólnokrajowej, a także w radiu i Internecie. Jest ona wspierana przez takie firmy, jak Enea, Energa, Multimedia Polska, Polkomtel, PGE Polska Grupa Energetyczna, Tauron Polska Energia i RWE Polska. Ci dostawcy posiadają Certyfikat TOE i przystąpili do Kodeksu Dobrych Praktyk Sprzedawców Energii Elektrycznej.

Źródło: wnp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz